Du-te, du-te, Mos Craciun!


Am o mare dilema de moment, (sper ca e doar de moment): lui Robi pare ca nu-i place de Mos Craciun! Am mai auzit de astfel de cazuri, stiu ca e firesc si ca va trece, dar nah, as vrea sa stim sigur cum stam, caci Mosul sigur va veni, in carne si oase, si anul acesta la noi, si nu vreau sa planga micul si nici sa supar Mosul!

 

Acum doua seri l-au vazut pe Mos Craciun la televizor. Ma rog, vreo 2 sau 3 Mosi Craciun, nu stiu ce sitcom era, n-am priceput. M-a mancat undeva si eu am fost cea care le-a aratat Mosul… Edi s-a bucurat tare, plangea cand dispareau mosii. Robi s-a suparat tare, plangea cand apareau mosii: “Du-te, du-te, Mo caciun!” Si mai greu, si debusolant, a fost pentru mine, caci vorbeam cumva stereo, cand pentru unul, cand pentru altul: “Lasa, mami, ca se intoarce Mos Craciun, nu fi suparat!” Si imediat dupa: “Gata, mami, a plecat Mos Craciun, nu mai fi suparat…” Reclamele au salvat ca de obicei situatia, dar ce ne facem cand chiar o sa vina Mos Craciun? Trebuie sa pregatesc terenul dinainte, asa ca orice idee e bine venita!

Well, aseara mi-am luat inima in dinti si am incercat din nou: i-am intrebat de Mos Craciun. Reactia lui Robi a fost: “Nu! Nu mai e Mo Caciun! Nu mai eeeeeeeeeeeeeeeeeee!”, pe un ton plangacioso-nervos. Edi la fel de plangacios: “Vine, vineeeeeee Mo Caciun! Da?” Mda…. Partea buna e ca la baie si dupa, mi-au cantat amandoi “Mos Craciun cu plete dalbe”. De vreo 10-11 ori la rand, cu intonatie si incercand sa repete/ghiceasca versurile. Cand sa-i si inregistrez, n-au mai vrut, deci n-am dovada:). Dar, credeti-ma pe cuvant, au cantat cu reala placere!

Sursa pozei: aici

9 thoughts on “Du-te, du-te, Mos Craciun!

  1. Citind despre “divergenţa de opinie” a “hunilor” , m-am amuzat copios. Am preluat ideea şi am scris o poezie pe care am postat-o la mine pe blog. Gândindu-mă că oarecum vă aparţine, m-am gândit să v-o dăruiesc într-o variantă modificată, personalizând-o pentru Robi şi Edi.
    DILEMA
    Asta zic şi eu problemă!
    Moş Crăciun e în dilemă:
    Cum să meargă la doi gemeni
    Dacă nu gândesc asemeni?

    Edi-l vrea pe Moş Crăciun,
    Robi plânge că nu-i bun!
    Zice Moşul: “cum să fac
    Pe-amândoi să îi împac?”

    Touşi Moşul, însfârşit,
    O soluţie a găsit:
    Nu îi uită! Va veni…
    Când Robi va adormi.
    Cu drag, pentru Robi şi Edi

    • wow, aurora, super, super cadou de luni dimineata (eu azi l-am gasit). iti multumesc din suflet, esti minunata!
      abia astept diseara sa le-o citesc si hunilor🙂
      iti doresc o saptamana asa cum mi-ai daruit tu mie acest inceput de zi!

  2. Cu drag şi altă dată dacă vei avea nevoie pe o temă sau alta. Dacă parcurgi poezioarele de la mine de pe blog, vei găsi pe diferite teme. Cea mai mare bucurie a mea este atunci când ceea ce scriu ajunge la copii, pentru care scriu din toată inima pentru ei!

    • iti multumesc mult, din nou! sunt in plin proces de descoperire a poeziilor tale si da, categoric le spun/recit si hunilor.
      n-am sa uit si voi reveni de fiecare data cu feedback.
      mai rar asa oameni speciali ca tine, ma bucur ca te-am descoperit!

Leave a Reply

