Carte cu si pentru parinti: Playful Parenting


Sigur, este tot o carte cu si despre copii, n-am iesit inca din aceasta zona de interes, situata la nivel maxim pentru mine de ceva vreme buna. Si nici nu vreau, de altfel. Si nici nu strica, asa ca de ce nu?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Este vorba despre  Playful Parenting, de Lawrence J. Cohen, aici un review, am inceput deja s-o citesc. Nu review-ul m-a convins, ci senzatia pe care am avut-o cand am auzit de ea prima oara: senzatia ca acolo voi gasi ceea ce deja fac si mi se intampla de ceva vreme, si mult mai mult decat atat, voi gasi cai de a face asta mult mai bine, voi completa ceea ce stiu deja. E prima oara cand mi se intampla asta cu o carte, culmea!

25 thoughts on “Carte cu si pentru parinti: Playful Parenting

  1. Buna ziua!

    As dori si eu cartea “Playful parenting”, daca este posibil. Intre timp, o sa intru si pe blogul Andreei, sa vad ce carti sunt disponibile.
    Si eu am cateva carti salvate si pot face o lista pe care sa v-o pun la dispozitie, daca va intereseaza.

    Multumesc anticipat!

    Ramona

  2. buna, mi-a placut tare mult ce am citit despre carte “playful parenting”!am si eu 2 copii dragi si caut tot felul de metode de a petrece timp de calitate cu ei prin joc si voie buna. cum pot intra si eu in posesia ei?

    multumesc mult!

  3. Buna ziua,

    Sunt o mamica de bebelina ce implineste 6 luni. As dori sa citesc si eu cartea Playful Parenting…. puteti va rog sa imi trimiteti si mie varianta electronica?
    Multumesc mult!

  4. Buna, daca nu am venit prea tarziu cu solicitarea, as dori si eu daca se poate,cartea, despre care am auzit doar lucruri formidabile. Multumesc

Leave a Reply

