Biblioteca virtuala


Azi e ziua teoriei si a lucrurilor scrise, se pare. Bine scrise. Am citit in ultima vreme o serie de articole foarte bune, le-am salvat la favorite, sunt genul de articole care trebuie recitite once upon a time. Sunt scrise bine si pe intelesul tuturor, sunt lucruri de un bun simt si de o logica extraordinare, si da, ati ghicit, sunt cu si despre copii. Va recomand sa cititi despre:

  • Co-sleeping, aici si aici (vin si eu cu varianta huneasca in acest sens curand).
  • Despre Parenting din iubire si despre respect si cum ar trebuie sa-si gaseasca acesta locul inca din primele zile de viata ale copilului si ale tale ca parinte impreuna cu acesta. Acestea din urma le vedeti si pe Urbankid, dar si pe Wow, Mamica!, o mamica cu totul si cu totul WOW.
  • Si va mai invit sa cititi despre educatia prin iubire – singurul mod, dupa mine, in care poti face educatie, aici, la Vavaly, pe care o felicit inca o data si pe aceasta cale!
  • Si nu in ultimul rand, am gasit acum 2 zile la Zu, un articol fain, care-mi merge la suflet, la care subscriu in totalitate si pe care vi-l recomand cu caldura, sunt sigura ca foarte multi/multe dintre voi stiu de ce!
2 thoughts on “Biblioteca virtuala

Leave a Reply

