Carte de suflet: La Medeleni


Cel mai iubit roman al copilariei mele. Despre copilarie si maturitate, cu copii si cu adulti. Despre viata, in toate formele ei. Despre Moldova. Despre contraste. Carte de suflet, scrisa cu suflet, pentru suflet.

Am citit-o de vreo 3 ori pana acum si ceva imi spune c-o voi mai citi o data inainte sa-nchid ochii. Cel mai recent s-a intamplat acum 2 luni. Am inteles-o cu totul altfel, fata de perioada copilariei, in special volumul al doilea, (eu am o editie veche, in 2 volume, primita cadou de mama de ziua ei) in care copilaria imbraca forma amintirilor si copiii devin adulti, prinsi in valtoarea vietii. Am citit-o cu alti ochi, am inteles-o de data asta intru totul, asa cum a vrut autorul s-o-ntelegem. Si mi-a placut cu atat mai mult, chiar daca si acum tresar amintindu-mi finalul.

Imi doresc s-o citeasca si hunii candva.

Un review aici si un anticariat de unde o puteti achizitiona.

14 thoughts on “Carte de suflet: La Medeleni

  1. Ce frumos că ai scris despre cartea asta. Am ţinut-o în mînă acum cîteva zile, cînd mi-a cerut-o tata, ca s-o recitească. Cred că o voi reciti şi eu. În copilărie mă pierdeam în ea, am avut nenumărate vise în care eram Olguţa…

    • alexandra, ce surpriza placuta, merci de vizita!
      da, si eu adesea ma regaseam in Olguta si-mi doream sa fiu Olguta. acum nu mai vreau, decat poate cu mult mai putin, acum am trait altfel finalul.

    • rox, in astfel de momente, e buna orice preocupare, orice iti poate abate gandurile in alta parte. pentru mine, strict in cazul asta, n-a fost asa, am citit volumele primite de mama cadou de ziua ei, cu semnatura ei pe prima pagina si data la care a primit cartea… deci greu. si cu atat mai mare incarcatura emotionala, citind sau recitind cartea…
      oricum, incearca, rau nu face asta e clar. sper sa-ti placa cel putin la fel de mult ca mie.

  2. O citesc si eu periodic (eu am chestia asta, sunt carti pe care pot sa le citesc si de 20 de ori sau mai mult, fara sa ma plictisesc de ele🙂 ) si tot imi place- ma bucur ca avem si gusturi comune🙂

    • diana, nu cred ca vei gasi raspunsul dorit la mine pe blog. daca ai o cautare pe Google sigur vei gasi asa ceva.
      dar nu mai bine citesti cartea???

Leave a Reply

