Desenam


Da, si nu-mi vine sa cred. Era evident ca vom ajunge si in punctul asta, dar acum, ca a venit, dupa ce deja ma resemnasem ca va veni tarziu rau si nu ma mai intrebam nici macar cand, momentul m-a luat prin surprindere in mod placut.

Mai mult decat ca desenam, hunii ma lasa sa le arat cum sa tina creionul corect in mana, ma pun sa le desenez eu diverse si apoi sa le arat, tinand cu mana mea mana lor si creionul deopotriva. E minunat sentimentul, mi se pare ca am copii mari, pe care maine ii voi invata sa faca bastonase si poimaine… ii voi felicita pentru absolvirea facultatii. Si surpinzator in acelasi timp, pentru ca de regula le fac ei singuri pe toate, nu accepta ajutor decat in ultima instanta, daca nu le iese deloc pe cont propriu. Si sa fim seriosi, de mazgalit pot singuri inca de pe la vreun an.

Astept cu mare nerabdare si urmatoarele etape:

  • timpul lui “de ce?” (de care suntem f aproape).
  • vremea negocierilor🙂.
  • activitati de tip home/hand made si lucru manual, aici un site f util – acum ma aflu in stadiul in care adun materiale necesare: hartie colorata, lipici solid, cartoane colorate, rigla, perforator cu model, foarfeca cu model, frunze, castane, ghinde, ace de pin si conuri de brad, daca vor fi aparut :).
  • momentele in care, seara de seara, eu o sa ma cuibaresc, nestingherita, cumva, intre paturile lor mici si verzi, cu hunii de-o parte si de alta, citindu-le povesti la lumina cea verde (cum altfel?) a lampii cu buburuza.

Promit sa vin si cu poze curand.

 

 

2 thoughts on “Desenam

  1. Bravo! Asteptam poze.🙂
    La noi doar acuarelele functioneaza cit de cit… la creioane colorate intotdeauna sfirsesc prin a desena eu :((((( si nici nu ma lasa sa- arat cum sa tina creionul. Eu am incercat un pic de lipit si decupat dar nu e mare fan… Deocamdata. In schimb suntem in epoca de aur a “de ce”-urilor si a negocierilor :(((((( Zau ca e greu.

    • greu, dar si fun, nu cami? eu asa imi inchipui, e o provocare pe care o astept cu drag.
      cu decupatul si lipitul acum vreau sa incerc si eu iar cu acuarelele…. pai nu ma lasa inima, mi-e ca sfarsim prin a picta toti peretii si de abia am zugravit. mai astept putin :)))

Leave a Reply

