Ne-am tuns


Merita sa povestesc putin, pentru mine a fost o surpriza totala. Ma pregatisem puternic sufleteste pentru un esec, avand in vedere ultimele amintiri din acest registru. Prima oara am fost la Ciufoloci. Esec total, cu toate jucariile astora din dotare si cu tot cu scaunele in forma de masini. Se-ntampla putin peste 1 an, dupa taierea motului.

Apoi, la vreo 8-9 luni dupa aceasta ‘intamplare’, lecuiti de frizerii fitoase, am fost cu ei acolo unde se tunde tati. La fel de rau si de aceasta data, desi tipa respectiva si-a dat toata silinta si intelegerea. Si ea, si cele de la manichiura/pedichiura si cele de la coafor….si… si…

Apoi eu n-am mai fost cu ei la tuns. Am lasat greul pe tati si pe tataie, asadar nu pot spune exact cum a fost, desi ei zic ca din ce in ce mai bine. Tind sa-i cred pentru ca ieri am avut o surpriza deosebit de placuta. Robi, care era la mine in brate, a fost extraordinar de cuminte, n-a scos un sunet, a stat la bibilit si la ajustat, de nu-mi venea sa cred. Si cu Edi a fost bine si-ar fi fost pana la capat, daca nu l-ar fi ciupit usor cu masina pe la jumatea drumuluiL. Per total, a fost insa foarte bine!

 Inainte…  

 

 

 

 

 

 

Si dupa…

 

 

 

 

 

 

 

Acum iar o sa plang un anotimp intreg dupa pletele lor!

PS: aste poze le am, de azi de dimineata, facute pe fuga, cu somnul inca in obraji. Ieri n-am avut baterie la aparat. Revin.

3 thoughts on “Ne-am tuns

  1. Hei, sa va fie de bine! Sunt tare simpatici asa tunsi! Dar nici inainte nu mi se pare ca aveau pletele foarte mari…
    Noi am fost o singura data la Ciufolici pe la doi ani si un pic si a stat copilul nemiscat fara sa scoata un sunet… Dar deobicei il tunde taica-su. Si nu mai e asa cuminte atunci.

    • cami, zic ca era mare, fata de cum e acum…. si-mi era greu la spaltat/uscat, transpira destuld e tare, de-asta… las’, creste el la loc🙂

Leave a Reply

