Una din zilele acelea…


… a fost ieri. O zi cu multe ganduri si multe sentimente, prea multe si prea contradictorii. O zi in care n-am stiut nicicum ce se va intampla in secunda urmatoare. O zi grea, obositoare, alta, asezata la randul celorlalte dinaintea-i, la fel de grele si apasatoare si ele.

A fost zi in care m-am simtit din nou ca-n liceu – sa zicem ca asta e de bine. O zi in care am fost fluierata pe strada, am auzit claxoane in urma-mi, am primit replici de ‘agatat’. O fi fost prea intuneric in mintea alora, de n-au vazut nici ridurile, nici cearcanele, nici firele albe de par, nici verigheta de pe deget, nici galbenul gandurilor grele, coborate in obraji, asa cum le vad eu in fiecare dimineata. Sau o fost de vina rochia pe care am purtat-o ieri. Paradoxal, altfel de cum se intampla zilnic, aveam cea mai banala si simpla rochie, ce-am gasit la indemana dimineata in dulap, o rochie peste genunchi, cu putin alb si mult negru. Abia dupa ce am plecat de acasa mi-am amintit cat de mult urasc culoarea neagra, in special cand vine vorba de vestimentatie… Anyway, asta a fost funny.

Spre seara m-am linistit, lucrurile s-au asezat si probabil ca un mecanism involuntar, inconstient, de auto-aparare,  s-a instalat, si m-am golit de ganduri si sentimente. Unul singur s-a incapatanat sa-mi ramana intiparit in minte: va fi bine. Am trecut de la agonie la extaz. Am renascut ca pasarea Phoenix din cenusa. Ca Bruce Willis in Dye Hard 1 sau 2 sau 3 sau 4 sau 5. Sau cate or fi fost cu totul.

Azi e din nou agonie. Lacrimile se-ncapataneaza sa curga cand si cand, mai mult din ochiul drept, nu stiu cum vine asta… si cand nu curg e liniste, prea liniste. Caut gandul de-aseara, il descompun si-l refac la loc, si-l aduc in minte, instrainandu-l de toate celelalte, facandu-l pe el mai puternic, cel mai puternic, si repetandu-mi la nesfarsit: va fi bine!

10 thoughts on “Una din zilele acelea…

  1. Of…nu stiu ce s-a intamplat, nu stiu care e cauza acestei tristeti si a lacrimilor insa iti doresc cu toata speranta sa dispara acest motiv si sa fii linistita.
    Te imbratisez.

  2. Buna,
    Si eu am trecut si trec prin astfel de stari. La mine acestea sunt de la prea multa oboseala acumulata, de la dorinta de a face foarte multe lucruri, de a le face foarte bine, de a ma implica in multe, multe lucruri, planuri pentru zilele, lunile care urmeaza, gandurile pentru viitor si tot asa..Uite cum mai fac eu: cand ma coplesesc toate acestea, doua zile nu mai fac nimic decat strictul necesar. O las mai moale si cu educatia copilului, si cu alte probleme. Pur si simplu incerc sa ma relaxez (atat fizic cat si psihic). Nu stiu daca m-am facut inteleasa, dar la mine functioneaza. Si inca ceva: iau MagneB6 🙂

    • @ roxana m: nu merge, nu e doar oboseala acumulata, nu sunt coplesita de planuri si ganduri mai mult sau mai putin reale si semnificative, ci de problemele de sanatate ale sotului. care nu trec u MagneB6, nici daca-l iau eu, nici daca-l ia el. merci oricum.

    • @ioana: sar’na mult, nu stiu, ca nu mi-e nici mie prea clar acum ce sa fac. mai am cateva zile de asteptat si apoi tip daca e cazul. merci mult.

Leave a Reply

