Timpul… Stop.


Am citit ieri doua articole frumoase, dureros de frumoase si de bine scrise. Unde mai pui ca mi se potrivesc intru totul, ma regasesc cumva in randurile acelea, nu stiu cum de s-a nimerit sa le descopar pe amandoua in aceeasi zi. Le impartasesc cu voi, merita citite: la Roxana si Eliza, aici si pe Sensul iubirii, aici.

Cu ce-am ramas eu dupa aceste doua articole? Cu multe impresii si ganduri care mai de care mai nestatornice, cu invataturi pe care sper sa le pot pune in aplicare si cu faptul ca nu vreau sa mai vad cum trece timpul pe langa mine, nu mai vreau sa-l analizez, stiu al racului de bine ca trece ca nebunu’, la fel de bine cum stiu ca va trece oricum la fel, si daca-l analizez si daca nu. Deci, nu, gata, stop. Stop vaicarelilor, stop negativismului si tristetii. Stop durerii si stop bolii. Stop stresului de orice fel. Stop treburilor casnice, sau ma rog, le-as pune macar pe slow motion pe cele din urma. Stop iuresului din viata mea sau a celor de langa mine. Stop timpului pierdut inutil. Stop timpului pierdut.

E al racului de greu, va jur, ce mi-am propus. Dar provocarea e cu atat mai mare. Si-o spun chiar azi, cand timpul, soarta si tot ce mi se-ntampla de vreo 10 luni incoace, imi sunt impotriva. Azi, de pe la un 11.00, sa-mi tineti pumnii, timpul se va opri in loc… Am sa incerc din rasputeri sa fiu zen, cu un oarecare zambet pe buze, no stress involved, macar pentru huni, care n-au absolut nicio vina ca viata mea doare. Le promit c-am sa fac cumva sa nu mai doara si ei sa nu ma simta atat de bine.

6 thoughts on “Timpul… Stop.

    • si eu sper ca a fost cu folos si-ti multumesc. vestile sunt rele insa: complicatii de la anestezie, TI, operatia mult mai grava decat prima – simplul fapt ca au fost 3 doctori implicati si-mi ridica parul in cap si nu numai – posibile complicatii dupa, din spital mi-l recuperez abia vineri…. ce sa zic, tot sper ca trecem si peste asta… cumva.

Leave a Reply

