3 ani – LA MULTI ANI!


Am plecat de aici:

 

 

 

 

 

 

 

 

…si iata ce a iesit:

 

 

 

 

 

Am un nod in gat inca de aseara. Am emotii o mie, vorba cantecului. Sa mai zic ca nu stiu cand a trecut timpul? Sigur am zis asta si acum 1 an…. Vreau totusi sa trec in revista cateva dintre cele mai importante schimbari pe care le-au adus hunii in viata noastra. Asta e cel mai important, precum si faptul ca ei sunt sanatosi.

  1. Am invatat sa ma bucur de lucrurile marunte. Doamne, cat de minunat e sa poti face asta! Sa nu te cramponezi inutil si futil de tot felul de banalitati total irelevante si sa stii sa apreciezi un zambet, o ghidusie, o frunza, o omida, o lumina, o umbra.
  2. Am invatat sa iubesc toate anotimpurile. Am ai scris aici fugar despre asta. Le iubesc acum pe toate din nou, asa cum sunt sigura ca le-am mai iubit candva, pentru ca le vad din nou prin ochi de copil, ai hunilor de data asta.
  3. Ma uit foarte rar sau deloc la televizor. Asta e cu dus si intors, ca mai gasesti si lucruri bune pe la TV, dar overall, e foarte bine ca nu m-am mai uitat. Nici sa vreau, nu am cand.
  4. Am invatat sa zambesc. Da, rad mai des, mai cu pofta si rasul e autentic. E drept ca-n ultima vreme doza zilnica de ras si optimism a scazut dramatic, dar sunt sigura ca va mai iesi soarele si pe strada mea.
  5. Sunt o persoana mai informata. Zambeam acum ceva vreme, cand am reluat scirsul pe blog si pe el la puricat, si-am descoperit ce titluri aveam la rubrica “Biblioteca mamicii”: pe sotii Capraru, vreo 3 reviste… Doar vreo 2 carti mai serioase despre sarcina&nastere, dar nici ele nu se mai ridica asteptarilor de acum. Am invatat foarte multe lucuri despre copii, despre psihologia copilului, despre educatie si dezvoltare, despre “Asa da” si “Asa nu” si descopar cu bucurie ca lucurile citite se aplica si in viata reala si ca-mi sunt de mare ajutor.
  6. Am invatat sa pretuiesc somnul si mi-am perfectionat tehnica de a dormi in reprize, perioade fixe si mici de timp. Poti dom’le sa te odihnesti si-n 15 min, daca-s dormite snur si exact atunci cand o cere organismul.
  7. E casa plina si e luminata toata. Si la propriu, si la figurat. Mi-au placut intotdeauna casele pline, familiile numeroase si zgomotoase (desi eu n-am facut parte din una sau poate tocmai d’aia), lume multa la fiecare masa, cu mese luate intotdeauna in familie, ingramadeala si cadouri multe de sarbatori. Si lumini in casa, galagie. Altfel pretuiesti linistea la finalul unei zile pline. Hunii ne-au adus zambete si lumina. Siguranta si incredere. Optimism si dorinta. Tinerete. Pofta de viata. Si viata!
  8. Am invatat sa am mai multa grija de sanatatea mea. Nu pentru ca sunt cu adevarat constienta de importanta acestui lucru, dar pentru ca acum vreau sa traiesc mult si sa fiu sanatoasa, pentru ei, sa ma bucur de ei cat mai mult, sa le fiu sprijin cat mai mult si cat mai adecvat. Vreau sa dansez la nunta nepotilor mei.
  9. Acum stiu sa apreciez omul de langa mine. Desi pare ca mai usor am invatat sa-l critic, vad eforturile pe care le depune zi de zi alaturi de noi, vad schimbarea si adaptarea lui la aceasta mare de noutati. Si-l apreciez tare-tare si pentru asta.
  10. Cunosc adevaratul sens al cuvantului “rabdare”. Si zambesc amuzata, cand vad din ce motive si cat de usor isi pierd rabdarea cei din jur, altii, cei care n-au experienta unui copil in viata lor.

La multi ani, puiutii mamei!

8 thoughts on “3 ani – LA MULTI ANI!

Leave a Reply

