Cars 2, 3d sau prima experienta la film


Mi-am propus de ceva vreme sa scriu despre cum a fost primul film al hunilor vazut la cinematograf. Azi m-a impulsionat postarea de aici, asa ca iata mai jos povestea hunilor la film.

Primul film al hunilor la cinematograf a fost Cars 2, varianta 3d. Am plecat de acasa cu asteptari la cel mai jos nivel (sa-mi fie rusine ca n-am avut incredere suficienta in ei). Puteam sa jur ca dupa 10 minute vom pleca de acolo in urlete, sotul ar fi bagat chiar mana in foc. Am ajuns la timp, ei foarte bine dispusi, mega incantati de Mall (am fost in Mall Vitan), o singura data in viata lor mai vazusera asa ceva:). Contextul ideal, bine pus la punct inainte: huni dormiti, odihniti bine, mancati. Luat bilete, hunii cuminti la coada (?!), suc pentru adulti, suc pentru copii, ochelarii pentru vizionare 3d, asezat in sala. Lume putina, maximum 10 persoane, alt punct tare pe ordinea de zi.

Prima greseala: am ales varianta titrata, nu dublata, cea din urma fiind la o ora cam tarzie pentru ei. A doua greseala, pe care nu mi-o pot asuma, cam multe reclame inaintea filmului, care da, le-au captat atentia, dar au mancat practic din timpul rabdator pe care aveau de gand hunii sa ni-l ofere.  

Dupa vreo 20 de minute de reclame, (de notat 2 momente haioase: cum s-a speriat Edi de o minge care parea ca iese din ecran spre noi si s-a afundat in scaun toooot, si cum tot Edi a incercat sa prinda niste fulgi de zapada ce pareau ca vin spre noi) a inceput filmul. Interes maxim, copii cuminti, cu ochelari pe ochi (?!), ce mai, parea ca viata mea toata e un film frumos de desene animate.

Vreo 20 de minute s-au uitat relativ interesati. Inca nu incepuse cu adevarat actiunea, cand au aratat primele semne de plictiseala – Robi, evident, de el imi era cel mai teama. N-a mai vrut in scaunul lui. S-a mutat langa mine. Apoi pe mine. Apoi in picioare direct. Fratica idem, dupa cum Martie nu va lipsi vreodata din post sau ca sa-mi arate pur si simplu ca ne tragem din maimute (oare?). Apoi au baut niste suc si au inceput sa vocifereze. Apoi au vrut langa noi, pe culoar (eram asezati strategic chiar la margine, sa ne retargem cat de discret posibil in caz de scandal). Apoi ne-am hotarat sa plecam, ar fi fost o lupta inutila si pierduta din start daca incercam sa-i fortam sa ramana. Aici s-au cam suparat, de fapt ei nu vroiau sa plece, doar sa misune prin sala.

Eu n-am inteles nimic din film. Am fost mereu atenta la ei, la reactiile lor sau la cum sa fac sa stea locului. Dar pana la urma, nici nu trebuia sa pricep eu ceva, ca nu venisem acolo pentru mine. Am decis pe loc ca Strumfii trebuie sa mai astepte vreun an. La fel de repede am decis ca trebuie sa incercam cu teatrul, acolo o piesa nu dureaza mai mult de o ora, deci s-au putea sa prindem chiar si finalul. Nu-s efecte speciale si spectaculoase, nici ochelari 3d, dar mizez pe adaptarea pentru varsta lor, asa ca vom incerca.

Una peste alta, eu am fost foarte multumita de experienta, chair daca n-o vom repeta curand.

PS: de notat ca hunii aveau 2 ani si 10 luni cand s-a intamplat asta.

4 thoughts on “Cars 2, 3d sau prima experienta la film

  1. aaa, exact asta vroiam sa stiu. Noi ne tot intrebam de citeva saptamini daca sa il ducem sau nu la Cars 2, daca va rezista sa stea atita timp cu ochelarii 3D pe nas (ca nici n-am vazut sa mai fie undeva fara 3D) – tot 2 ani si 10 luni avem si noi acum…

    • @Camelia: multi ani sanatosi inainte!
      sa stii ca dpeinde totusi de copil. pentru ai mei e clar prea devreme, dar stiu copii de varsta lor care au rezistat pana la final si chiar au urmarit firul povestii, n-au ramas doar cu ochii pironiti in ecran.

      @Ioana: dap, sar’na mult de sfat, clar mergem la Tandarica!

Leave a Reply

