Mic paracios drag


Este vorba despre Edi. Am si dovezi:

  1. La vizita bunicului de acum cateva zile, Edi a sarit primul la pupaceala. Robi se fastacea prin dormitor. L-am intrebat pe fratica unde-i Robi. N-a ezitat o secunda sa-mi arata spre dormitor si sa-mi spuna insistent: “Obi, aişi!” Apoi s-a dus si l-a adus de manuta pe inculpat la pupaceala de rigoare.
  2. Aici ma vad nevoita sa deschid o paranteza: am inceput antrenamentul la olita de vreo 3 saptamani. Merge destul de bine, in special la Edi. Inchid paranteza. Lipsesc ieri un minut din aria vizuala a hunilor, sa vorbesc la telefon in relativa liniste cu sotul deportat de acasa pe motiv de boala. Termin convorbirea si ma indrept spre huni, care alergau deja in intampinarea mea strigand amandoi: “Caca! Caca!” Ajung in dreptul usii de la baie si zaresc olita plina de… respect. In stanga dormitorul lor, iar pe parchet, observ acelasi respect ca si in olita. Intreb indignata: “Hm! Cine a facut caca pe parchet??!” Rapid, Edi imi raspunde: “Obert! Aişi, veji! Obert! Aişi!” Ca sa fie tabloul complet, imi arata cu degetul cand la caca, cand la fratica.

🙂

 

 

Leave a Reply

