Remedii impotriva plictiselii in timpul sarcinii


O sa-ti spui ca exagerez si ca nu ai cum sa te plictisesti in timpul sarcinii. Ba bine ca nu!

 

Acest articol nu e deloc intamplator. Sunt in concediu de aproape o una si jumatate. Nu mai merg la munca mult timp de acum inainte. Sotul este plecat din Bucuresti, asa ca eu sufar de boala plictiselii in ultima vreme. Ma gandesc ca poate mai sunt si altele in aceeasi situatie, asa ca m-am hotarat sa va spun ce fac eu in incercarea de a scapa de acest sindrom:

 

         Am inceput prin a incropi un mic buget si o “mica” lista cu cele trebuitoate pentru mine si bebeii mei, la nastere si dupa nastere. Sa stiu la ce sa ma astept. Mi-a luat aproape o saptamana, dar rezultatul a fost coplesitor… bugetul e foarte mare cand cumperi la dublu!

         Am citit. Carti sau reviste de specialitate. Inca citesc, mai ales ca trebuie sa stau cat de mult in pat.

         Am survolat internetul, citind articole cu aceeasi tematica. Am ajuns la site-urile din afara. Sunt uimita de diferente, dar incerc sa fiu rationala si sa iau ce e mai bun si logic de peste tot.

         Am navigat pe forumurile de discutii.

         M-am plimbat. Chiar si de una singura. Doar 30 de minute din pacate, nu pot rezista mai mult.

         Am ascultat multa muzica buna.

         Am vazut mai multe filme politiste, cu crime – preferatele mele.

         Mi-am facut un album de poze, cu mine in diverse “ipostaze” ale burticii. Sunt foarte incantata de mica mea comoara, mai am inca loc de cateva poze, trebuie insa sa mai astept cateva saptamani, sa mai creasca “burti” putin;

         Am infiintat acest blog. Asta e chiar cea mai importanta preocupare. Zilnica deocamdata. Sper s-o tin tot asa.

 

Ce mai vreau sa fac:

         Vreau sa-mi filmez burtica si s-o pun pe YouTube J Mai astept insa putin, vreau sa fie miscarile cat mai vizibile;

         Vreau sa merg la cumparaturi pentru mine si pentru bebe, pentru bagajul de spital. Suntem cam superstitiosi din fire, asa ca nu vom cumpara prea multe acum. Totusi, nu vreau sa-l las pe tati sa cumpere creme de sani, sutiene de alaptat sau pompa de muls… J

         Vreau sa imbogatesc colectia de cantece si povesti pentru bebei. Am inceput-o in urma cu cateva luni, dar m-am oprit la un moment dat (am schimbat calculatorul). E musai s-o continui.

 

Cam atat pentru moment. Sper sa va fie de folos micile remedii contra plictiselii. Voi completa lista de mai sus pe masura ce apar noutati.

Leave a Reply

